×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری سیستان پرس، همزمان با آغاز ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) یک کاروان از بازنشستگان تامین اجتماعی منطقه سیستان در مرحله جدید فعالیتهای فرهنگی کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی منطقه سیستان عصر روز پنجشنبه ۲۲ شهریورماه به مشهد مقدس اعزام شدند.

این گروه طی سه روز اقامت در مشهد مقدس ضمن تشرف به بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) از سایر اماکن سیاحتی و زیارتی نیز بازدید خواهند نمود.

محمدگل بامری رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی منطقه سیستان طی گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری سیستان پرس گفت: در راستای ارائه خدمات فرهنگی به بازنشستگان عزیز پس از رایزنی با مقامات ارشد کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی در مرکز سهمیه اعزام ۲۵ نفر از عزیزان به مشهد مقدس فراهم شد، و انصافا انتخاب این تعداد از میان حدود پنج هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر اصلی ساکن منطقه کاری طاقت فرسا و دشوار است.

وی در ادامه افزود: در همین جا از مدیریت کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی ایران میخواهم با توجه به مشقت‌های زندگی در منطقه بحران زده سیستان در خصوص سهمیه اختصاصی تجدید نظر نموده و موجبات بهره‌مندی تعداد بیشتری از افراد را فراهم نمایند.