×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

هوشنگ ناظری گفت : کسانی که در این شرایط حساس بدنبال ایجاد آشوب در جامعه هستند بدانند کشورثبات و امنیت دارد وکسی نمی تواند در امورات مملکت اخلال ایجاد کند چرا که مردم بیدار و آگاه به مسائل هستند .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان زابل :فرماندار زابل در آیین افتتاح طرح «میز خدمت محلات» ، در مسجد امام حسن مجتبی (ع) محله حسین آباد اظهار داشت : محله حسین آباد دارای جوانان مستعد و شایسته ای بویژه در حوزه ورزش است که در سطح ملی برای ایران اسلامی و مردم خطه سیستان افتخار آفریده اند.
هوشنگ ناظری با اشاره به اینکه ، داشتن محله ای پاک ،مطلوب و برخوردار ، تعامل و همکاری مردم آن محله با مسئولان را می طلبد ، افزود :هیچ کشوری به اندازه ایران در راه مبارزه بامواد مواد مخدر ثابت قدم نبوده است و گواه این ادعا شهیدان عزیز و فراوانی است که در این راه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و به شهادت رسیده اند.
فرماندار شهرستان زابل خاطرنشان کرد:دولت با جدیدت به دنبال ایجاد تولید و اشتغال است و در این خصوص نگاه ویژه ای به استان سیستان و بلوچستان دارد ، بگونه ای که حدود ۷۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری با نرخ سودهای ۴_۶_و۸ درصد به استان اختصاص داده است. لذا افراد جویای کار در محله حسین آباد هم می توانند از این فرصت استفاده کنند.
هوشنگ ناظری همچنین از ایجاد دفتر تسهیل گری در محله حسین آباد خبر داد و گفت : تاسیس دفتر تسهیلگری در محله حسین آباد را پیشنهاد داده ایم ، در این دفتر کارشناسان مختلفی که در حوزه های اقتصادی، شهرسازی، روانشناسی، حقوقی و … تخصص دارند، فعالیت می کنند و به مردم برای اشتغالزایی خدمات ارائه می دهند.
در ابتدای این مراسم شماری از اهالی محله حسین آباد به تشریح مشکلات محله خویش از جمله ، وجود فروشندگان مواد مخدر ، درخواست آسفالت و احداث پارک ، گلایمندی از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در این محله،افزایش گشت های نیروی انتظامی ، اتصال شبکه فاضلاب و … پرداختند و مدیران مربوطه پاسخگوی خواسته های مردم بودند و قول مساعد جهت تسریع در حل مشکلات و درخواست های اهالی از سوی آنان داده شد.
یادآور می شود : در راستای اهداف و برنامه های دولت برای ارائه خدمات شایسته به مردم ، افزایش اعتماد و رضایت عمومی،کاهش زمان رسیدگی و جلوگیری از فساد اداری طرح میز خدمت علاوه بر دستگاه های دولتی ، در محلات شهرستان زابل نیز اجرا می گردد .
در این طرح مدیران ادارات و مسئولان بمنظور تسریع در حل مشکلات مردم و پاسخگویی به شهروندان در مساجد محلات حضور پیدا می کنند.
طرح (میز خدمت محلات) شهرستان زابل با حضور مهندس ناظری فرماندار این شهرستان و مدیران دستگاه های اجرایی روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه در مسجد حسن بن علی (ع) محله حسین آباد کلید خورد و در تمامی محلات شهرستان زابل اجرا خواهد شد.

منبع خبر : سیستان پرس