×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سیستان بلوچستان در آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه شهرستان زابل :

مردم سیستان همواره پشتیبان ولایت و انقلاب بوده اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سیستان بلوچستان گفت :مردم سیستان همواره پشتیبان ولایت و انقلاب هستند و در طول تاریخ نشان داده اند که از مسیر اسلام وحق طلبی تخطی نکرده اند.

به گزارش خبرنگار سیستان پرس :دکتر علیرضا نورا در آیین تکریم هوشنگ ناظری و معارفه غلامرضا گنجی بعنوان معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل که امروز چهارشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان زابل با حضورکوثری مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ، حجت الاسلام پارسا امام جمعه بنجار ، اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان زابل و اقشار مختلف مردم همراه و قدرشناس این خطه از ایران اسلامی برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات ناظری فرماندار اسبق شهرستان زابل ، اظهار داشت : امروز برای معارفه شخصیتی خدمت مردم شریف زابل رسیده ایم که با دلسوزی و کوله باری از تجربه دغدغه خدمت به مردم و توسعه سیستان را دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با یادآوری اینکه ، سیستان برای نظام بسیار مهم است و این مرزداران غیور سیستانی هستند که امنیت شرق کشور را تامین می کنند، گفت : همانگونه که مستحضرید در شرایط سختی بسر میبریم ، ما شرایط سخت جنگ ۸ ساله و دفاع مقدس را پشت سر گذاشته ایم و قطعا از این جنگ اقتصادی نیز با اتحاد و همدلی سربلند بیرون خواهیم آمد.

نورا با بیان اینکه سفر مسئولان و وزرا به سیستان اثر گذار بوده است ، افزود : تمامی مصوبات سفر ریاست محترم جمهور و وزیران به سیستان به طور ویژه ای در دستور کار قرار گرفته و بودجه آن نیز اختصاص یافته است.

وی همچنین از تصویب احیای سازمان عمران سیستان خبر داد و گفت : بزودی شاهد فعالیت سازمان عمران سیستان با هدف توسعه و انجام پروژه ها وبرنامه های عمرانی خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تصویب منطقه آزاد تجاری سیستان را گامی بلند برای رونق و توسعه سیستان دانست و بیان کرد : این طرح با مشکل کوچکی در شورای نگهبان مواجه شده است که بزودی ان شاءالله برطرف خواهد شد.

گنجی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل نیز در این آیین با تقدیر از اعتماد استاندار و وزیر کشور و خدمات مهندس ناظری فرماندار سابق شهرستان زابل ، گفت : امیدوارم بتوانم با همت و تلاش مضاعف خدمتگذار صدیقی برای مردم باشم و رضایت این مردم صبور که بیش از دو دهه با خشکسالی دست و پنجه نرم می کنند را کسب و در پی آن نیز موجبات خوشنودی پروردگار متعال را فراهم آورم.

غلامرضا گنجی تصریح کرد : کشور ما درشرایط بسیار ویژه ای قراردارد هدف دشمنان این است که نگذارند این انقلاب به ۴۰سالگی برسد ، بالغ بر ۲۰تیم جاسوسی در کشورهای مجاورمان وجود دارد و می خواهند امنیت و آسایش مردم را که از آثار و برکات نظام است سلب کنند ، الحمدلله با رهبری داهیانه رهبر فرزانه ، همکاری مردم و تلاش های نیروهای مسلح و امنیتی کشورمان این نقشه ها و توطئه ها نقش بر آب شده و درخت انقلاب اسلامی تنومند تر و سرافراز تر از گذشته شده است.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل با بیان اینکه خدمت به سیستان و سیستانی برای من افتخاری ست بزرگ و ارزشمند ، به تشریح آثار ناشی از خشکسالی سیستان بر مردم و منطقه پرداخت و تصریح کرد : با همراهی و همدلی مردم و مسئولان بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

گنجی تصریح کرد : سیستان مردمی فرهیخته ، متمدن و ولایت مدار دارد که شایسته بهترین ها هستند . از مشکلات وآسیبهای اجتماعی شهرستان اعم از حاشیه نشینی، اعتیاد ، سرقت و… مطلع و با آنها آشنا هستم و برای رفع این کاستی ها و معضلات نیازمند همکاری و یاری همه ی کسانی هستیم که دل در گرو اعتلای سیستان و سیستانی دارند.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل با یادآوری اینکه نقش نمایندگان شریف مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی برای برون رفت از مشکلات حائز اهمیت است ، افزود : درب اتاق من به روی همه باز است و از هر فکر و اقدامی که به توسعه ، حل مشکلات و بهبود معیشت مردم کمک کند ، استقبال خواهیم کرد.

حجت الاسلام پارسا امام جمعه بنجار نیز در این آیین به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت :آقای گنجی شخصیت بسیجی وانقلابی وهم سوابق اجرایی ومدیریتی دارد.امیدواریم با مشورت و همفکری با بزرگان ونخبگان بشود مشکلات این منطقه را مرتفع کرد.

مولوی شه بخش امام جمعه اهل سنت شهرستان زابل از دیگر سخنرانان این مراسم بود ، وی بیان داشت :انتظار داریم که این جلسات به هدف ومقصد خود برسد ، مسئولیت خدمت الهی است ، وظیفه مسئولان در قبال توطئه های دشمنان سنگین است ، از خدواند متعال توفیقات روز افزون برای آقای گنجی مسالت داریم.

بزی رییس آموزش و پرورش شهرستان زابل هم به یاد آوری مشکلات سیستان پرداخت و گفت : رهبر عزیزمان از سیستان به عنوان تنگه احد یاد می کند مشکلات زیادی از جمله فقر و بیکاری بیداد می کند .

وی ادامه داد: تشکر می کنم از آقای ناظری که تلاش های زیادی در راستای خدمت به مردم انجام داده اند، امروز همه اینجا جمع شده ایم که عهد وپیمانی برای حل مشکلات منعقد کنیم ، آقای گنجی از تمامی مسئولیت های مدیریتی و اجرایی که داشته اند سربلند بیرون آمده والحق شایسته این پست هستند .

هادی میر مشاور فرماندار و رئیس خانه معتمدان سیستان نیز اظهار داشت : سیستان نیاز به همدلی دارد ، همه باید درکنارهم برای حل مشکلات گام برداریم .

وی افزود : از مسئولان خواستار توجه بیش از پیش به زندگی مردم و خواستار تحقق عدالت اجتماعی در سیستان هستیم.

سرهنگ ثمره حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زابل هم به تشریح مشکلات سیستان و اقدامات سپاه پرداخت و افزود : امروزه با توجه به شرایط نابسامان ناشی از خشکسالی سیستان ، همه باید تلاش کنیم ، سیستان نیازمند تلاش مضاعف است ومجموعه سپاه وبسیج آمادگی همکاری با نماینده عالی دولت در شهرستان زابل را دارد.

شایان ذکر است :غلامرضا گنجی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق عمومی بوده و از سوابق اجرایی آن می توان به مسئول حراست فرمانداری ایرانشهر-بخشدار مرکزی زابل –معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ایرانشهر-فرماندار شهرستان مرزی میرجاوه-رئیس دبیرخانه شورای تامین استان- معاون امنیتی و انتظامی اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری و با حفظ سمت سرپرست دبیرخانه شورای تامین استان و … اشاره کرد.