×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس اولین جلسه شورای اداری شهرستان زابل به ریاست غلامرضا گنجی فرماندار جدید این شهرستان مقارن ظهر روز یکشنبه ششم آبان ماه با شرکت حجت الاسلام والمسلمین پارسا امام ، ، جمعه شهر بنجار، اعضاء شورای تامین و مدیران ادارات دولتی زابل برگزار شد.
فرماندار زابل با اشاره به خشکسالی‌های مداوم سیستان و اشاره به دوران آبادانی این سرزمین ‌گفت: شرایط فعلی منطقه وظیفه شما را سنگین تر می‌کند.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به لزوم جذب سرمایه گذاران خارج از استان، جهت سرمایه‌گذاری در منطقه سیستان خاطرنشان ساخت: طبق آخرین اطلاعات آماری حجم وسیعی از مردم منطقه از ادارات راضی نیستند، کارمندان دوایر دولتی برخورد ناشایستی با مردم دارند، از همه شما درخواست دارم، با رعایت قوانین مشکلات مردم را حل کنید.
فرماندار ویژه زابل با مد نظر قرار دادن شرائط حاد کشور تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند با تفرقه اندازی‌های قومی و قبیله ای و کارشکنی‌ها کشورمان را از بین ببرند اما با رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری توطئه هایشان یکی پس از دیگری نقش بر آب شده‌است، ان شاءالله به زودی از این پیچ وخم ها عبور خواهیم کرد و مشکلات حل می شود .
گنجی ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع و برداشتن موانع ارتباطی بین مردم و مسئولان و اصرار بر با مردم بودن و در میان مردم بودن، افزود: مجددا تاکید می کنم که تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کارتان قرار دهید، اصلا قابل قبول نیست که در شهری که این قدر شهید داده‌است، به این شیوه با مردم برخورد شود چراکه مردم ما شایسته بهترینها هستند. قطعا بنده در ادارات نیز خدمتتان میرسم، باید درب اتاقتان همیشه به روی مردم باز باشد، نباید فاصله‌ای بین شما و مردم باشد. جهت رفع مشکلات یا باید راهی بیابیم یا باید راهی برای عبور از موانع پیشرفت و کاستن حجم کمبودها بسازیم با توجه به شرایط بد اقتصادی و وجود طوفان ها همکاری همه را خواستارم.