×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، همزمان با ۲۸ صفر مراسم ویژه سالروز شهادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و امام حسن مجتبی (ع) در حسینیه شهیدین قاسم میرحسینی و محسن خزائی واقع در مجتمع بزرگ فرهنگی مذهبی مصلی المهدی(عج) زابل برگزار شد .
گفتنی است در این مراسم که با حضور مردم مومن و ولایتمدار و امام جمعه و فرماندار زابل برپا شده بود زیارت حضرت رسول(ص) از بعید با صدای دلنشین حجت الاسلام والمسلمین سیدقاسم هاشمی امین قرائت گردید.
و پس از آن حجت‌الاسلام‌والمسلمین قنبر راشکی به بیان گوشه‌هایی از تاریخ صدر اسلام و مشقت‌هایی که حضرت پیامبر(ص) در راه اعتلای دین مبین اسلام متحمل شدند، پرداخت.

سپس حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا، خطیب و امام جمعه زابل به ایراد سخن پرداخت و از متولیان برگزاری مراسم‌های مذهبی خواست با حفظ وحدت و انسجام مراسم ویژه ایام عزاداری معصومین(علیهم السلام) را در یک مکان مشخص و با شکوه هرچه تمامتر برگزار کنند و از موازی کاری بپرهیزند.

امام جمعه زابل برگزاری مراسم با شکوه در عزای معصومین(علیهم السلام) را حق مردم متدین، ولایتمدار و انقلابی منطقه سیستان برشمرد و گفت: اخیرا تحرکاتی مشاهده می‌شود که شکوه مثال‌زدنی و اتحاد و انسجام مردم متدین سیستان را نشانه رفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا فرماندار زابل را مخاطب قرار داد و گفت: از جنابعالی به عنوان رئیس شورای اداری و شورای تأمین شهرستان انتظار داریم با نگرشی عمیق این موضوع را مورد بررسی قرار دهید و با متخلفان برخورد کنید تا دیگر شاهد این دودستگی‌ها نباشیم.