×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

صبح روز سه شنبه ۲۱ آبان، تنی چند از شهروندان در مواجهه با فرماندار ویژه زابل ضمن اظهار گلایه، از عملکرد بانک توسعه تعاون، شکایت نمودند، مراجعه کنندگان، که خود از سیل متقاضیان وامهای خوداشتغالی بودند، پرونده هایی در دست داشتند که تمامی مراحل اداری آن جهت دریافت وام خوداشتغالی روستائی طی شده بود ولی در انتها بانک با ادعای واهی به این افراد جواب رد داده بود.
با توجه به اینکه فرماندار راهی جلسه ای بود، معین افشار، معاونت برنامه ریزی را بهمراه مسئول رسیدگی به شکایات روابط عمومی فرمانداری زابل، جهت بررسی و پیگیری موضوع و ارائه گزارش، به بانک فوق فرستاد، و طی پیامی اعلام کرد: اگر بانک ها در تکریم و پاسخگویی به مردم کوتاهی کنند، از این پس، به صورت جدی با آنها برخورد می‌شود.
بارانی مدیریت تازه وارد بانک توسعه تعاون زابل کمبود نیروی انسانی و تهاجم سیل افراد متقاضی وام را عامل اصلی این نارضایتی ها برشمرد و در عین حال قول داد تا پایان هفته جاری، امور مراجعان بانک در نهایت احترام و در اسرع وقت، رسیدگی شود.
ضمن اینکه در تماس فرمانداری با معاونت بانک توسعه تعاون استان سیستان و بلوچستان، ریگی معاونت استانی این بانک قول داد با افزایش نیروی انسانی از روز سه شنبه روند پاسخگویی به مشتریان به حالت عادی بازخواهدگشت.