×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، مراسم آغازین هفته بسیج شهرستان زابل، با حضور جمعی از نخبگان بسیجی و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا امام جمعه این شهر، در حسینیه شهیدین قاسم میرحسینی و محسن خزائی وابسته به مجتمع بزرگ فرهنگی مذهبی مصلی المهدی(عج)، برگزار شد.
امام جمعه زابل در این مراسم بیان کرد:
مشکلات فعلی جامعه صرفا در سایه تفکر ناب بسیجی مرتفع خواهد شد، و جنگ اقتصادی که دشمن روی آن برنامه‌ریزی زیادی کرده‌است، تنها با همین تفکر که نشأت گرفته از اندیشه‌ها و تفکرات امام راحل است، قابل مقابله می‌باشد. شهیدان سرافرازی همچون سردار شهید قاسم میرحسینی و شهید رسانه ای اهل قلم و شهید مدافع حرم، سردار شهید محسن خزائی و شهید سرافراز حججی که حجتی برای همه ما و تمامی مسئولان باید قرار گیرد، و صدها هزار شهید پاکباخته ای که با خون پاک خود از عزت شرف و تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع کردند در سایه همین افکار بسیجی پرورش یافتند.
وی با توصیه به ترویج روحیه ایثار و فداکاری افزود: مسئولین باید تفکرات راهبردی بسیج و روحیه گذشت و ایثار را در خود تقویت نموده و بسیجی وار خدمت نمایند، و در راه دفاع از حقوق مردم و کوتاه کردن دست رانت خواران و ویژه خواران بدون هیچ واهمه ای و با قاطعیت تمام گام بردارند.