×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

حکایت حفاریهای خودسرانه پیمانکاران اداره آب و فاضلاب زابل تمامی ندارد، و هرازچندگاهی باید شاهد اهمال در انجام وظیفه و ایراد خسارات جبران ناپذیر به زیرساختهای شهری و شبکه‌های کابل مخابراتی از سوی شرکت آب و فاضلاب و پیمانکاران این شرکت باشیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری سیستان پرس، صبح روز گذشته چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۷ در تماس اهالی خیابان آیت‌الله طالقانی زابل، محدوده مدرسه منصور با پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، از حفاری های غیر اصولی اداره آب و فاضلاب انتقاد کردند که علاوه بر ایراد خسارت به آسفالت معابر منجر به پاره شدن ۳ کابل ارتباطی تلفن ساکنین خیابان آیت الله طالقانی و کوچه های منشعبه شد و به همین دلیل علاوه بر قطع شدن ارتباطات اهالی و کسبه و بانکهای اطراف، ارتباط تلفنی و اینترنتی مجتمع آموزشی غیر دولتی منصور هم قطع شده بود، و ساکنین محل از این امر ناراضی هستند.

یکی از پرسنل اداره مخابرات زابل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، گفت: بهای تمام شده کابل‌های مخابراتی و شبکه فیبر نوری، که اینک به یکی از نیازهای مهم جامعه تبدیل شده است، بسیار زیاد است، طی یکساله اخیر بارها و بارها بر اثر بی احتیاطی اداره آب و فاضلاب، کلیه ارتباطات ضروری تلفنی و اینترنتی این منطقه و سایر نقاط شهری قطع شده است.

وی در ادامه گفت: شاید برای اداره آب و فاضلاب این بی احتیاطی ها و عدم هماهنگی زیاد مهم نباشد ولی خسارات جبران ناپذیری که به بیت المال وارد می‌شود قابل چشم پوشی نیست. لذا عدم تعامل و بی تدبیری بین دستگاه های عضو کمیسیون حفاری علاوه بر ضرر و زیان و دوباره کاری مشکلات عدیده ای نیز برای مردم بهمراه دارد.