×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

مهندس محمود دولت کردستانی:
تفکر بسیجی، اقتدار کشور را حفظ کرده اس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، مهندس محمود دولت کردستانی، مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان در حضور ۱۰ هزار بسیجی در شهرستان زابل تصریح: هر مسئولی که دغدغه مشکلات مردم را نداشته باشد، بسیجی نیست، این تفکر و جریان بسیج است که امروز کشور را با اقتدار در منطقه حفظ کرده است.
مهندس کردستانی افزود: اگر در دفاع مقدس لشکر ثارالله را استان های کرمان، هرمزگان و سیستان وبلوچستان تشکیل می دادند امروز فقط در حوزه سیستان لشکرها آماده داریم، این همان تفکر بسیجی است که حضرت امام آن را تشکیل دادند.
مدیر کل صدا وسیمای استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان ساخت: امام بسیج ۱۰۰ میلیونی را نوید می دادند امروز به آن اصل در کشور های عراق، سوریه ولبنان رسیده ایم، اگر تفکر و وروحیه بسیجی حفظ شود کشور ما در امان خواهد بود، و ما به درجات عالی رسیده ایم.
وی تصریح کرد: جبهه مقاومت حاصل تفکر و کار بسیجی است، همگان امروز تایید می کنند که بسیجیان ایرانی داعش را از بین بردند لذا این تفکر باید حفظ شود، دستاورد های بزرگی در جبهه مقاومت داریم که مهمترین آن صدور انقلاب در کشور های دیگر جهان است.
مدیر کل صدا وسیمای استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در چهل سالگی انقلاب در یک پیچ سخت قرار داریم،اما اطمینان داریم که از این پیچ هم به سلامت خواهیم گذشت، دشمنان در طول سال های اخیر با هر ترفندی به نظام حمله کرده اند اما با بصیرت افزایی می توان این مشکلات راپشت سر بگذاریم.
وی در پایان گفت: دشمنان از سلاح و تعداد ما نمی ترسند، آنها از اعتقادات و ایمان راسخ بسیجیان خوف و وحشت دارند.