×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سیستان پرس، استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از نگاه پیامبر خدا حضرت موسی(ع) گناه اختلاف از کفر بدتر است و امام(ره) نیز همواره در بیانات خود اشاره کردند که منافقین از کفار بدترند.
وی در ادامه افزود: برخی از افراد با ظاهری دلسوزانه با مخفی شدن در پشت سر دیگران و به بهانه دفاع از یک ارزش بر طبل اختلاف می کوبند که اگر به این نکته توجه نکنیم، روزهای سختی را در پیش خواهیم داشت.
مهندس موهبتی تاکید کرد : رفتارهای منافقانه را باید از سطح جامعه بزدائیم و هر کس که در مباحث تفرقه انگیز در استان کاری انجام دهد خواسته یا ناخواسته او اجیر دشمن است.
وی همچنین گفت: باید فضایی ایجاد کنیم تا کسانی که ایجاد یاس و ناامیدی می کنند و خودشان در مدار بدهی ها حرکت می کنند از حضور در جامعه شرم داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انتقاد تحفه ای الهی است و اگر کسی انتقاد کرد، انتقاد او هدیه است اما انتقاد کردن شرایط و ضوابطی دارد که باید در چارچوب آن باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شفافیت اصل است و همه مدیران استان باید خود را در اتاق شیشه ای ببینند.

مهندس احمدعلی موهبتی افزود: از جمله مواردی که اصل شفافیت باید رعایت شود موضوع بودجه است .
وی خاطر نشان کرد: بودجه موضوعی محرمانه نیست و در توزیع بودجه باید اصل شفافیت رعایت شود.

وی در پایان تاکید کرد: بودجه هر شهرستان باید به صورت شفاف و مشخص باشد و همه فرمانداران از بودجه سایر شهرستانها آگاه باشند. این موضوع باعث می شود که چون دیگران از میزان این بودجه آگاه هستند بیشتر فکر کنیم و بودجه را عادلانه توزیع کنیم و باید پاسخگوی چرایی آن باشیم.