×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش خبرنگار سیستان پرس، حجت الاسلام والمسلمین محمد راشکی، امام جمعه شهرستان نیمروز درپی رحلت حضرت آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی طی پیامی این ضایعه دردناک را تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است ؛
انالله و انا الیه راجعون
خبر ضایعه دردناک ارتحال ملکوتی عالم ربانی، روحانی جلیل القدر، شاگرد باوفای امام راحل و یار و یاور دیرین مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی سیدمحمود هاشمی شاهرودی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، که پس از تحمل یک دوره بیماری سخت و نسبتا طولانی، موجب تأسف و تأثر گردید.
ایشان عمر پربرکت خود را جهت تعلیم و تربیت طلاب جوان، در حوزه‌های علمیه سپری کرد و ضمن رسیدن به کمالات معنوی از خدمت به طلاب علوم دینی و ترویچ و تدریس علوم اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام دریغ نورزید، و در عین حال، از ابتدای شکل‌گیری نهضت تا لحظه‌ای که دعوت حق را لبیک گفت و به رفیق أعلی پیوست از یاران و یاوران صدیق انقلاب اسلامی بود. اینجانب ضایعه دردناک رحلت ملکوتی آن حکیم فرزانه را، به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(ارواحنا لتراب مقدمه الفداهَ) رهبرمعظم انقلاب، حوزه‌های علمیه و بیت شریفش تسلیت عرض نموده، برای مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزو دارم.

محمد راشکی
امام جمعه شهرستان نیمروز