×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

بخش ICU بیمارستان هامون تامین اجتماعی زابل در دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت
به گزارش سیستان پرس، پیرو بازدید اخیر مهندس گنجی معاونت استاندار و فرماندار زابل، از بیمارستان هامون این شهرستان، علیرغم اقدامات و فعالیتهای شایانی که جهت ارائه خدمت مطلوب به جامعه هدف صورت پذیرفته بود، خارج بودن برخی از بخشهای این بیمارستان، به ویژه بخش ICU علیرغم استقرار تجهیزات درمانی به روز، نگاه موشکافانه مهندس گنجی را به خود جلب کرد، و بلافاصله نسبت به این مورد واکنش نشان داد، و نسبت به استفاده از حداکثر ظرفیت این مرکز مهم درمانی تاکید نمود.
بلافاصله پس از این بازدید دکتر الهه کمالی شهری، پیگیریهای لازم جهت تامین پزشکان متخصص، و کادر درمانی و پرسنل پرستاری این بیمارستان را آغاز کرد.
در همین رابطه روز شنبه ۸دی نشست مشترکی با حضور گنجی فرماندار، و رؤسای دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان هامون زابل برگزار شد.
فرماندار شهرستان زابل با تاکید اینکه بیمارستان هامون حدود ۳۵% از جمعیت منطقه سیستان را تحت پوشش قرار می دهد، یاد آور شد؛ بهره برداری از تمامی بخش ها و ظرفیت این بیمارستان باعث کاهش حجم بیماران و مراجعین به بیمارستان های سطح شهر خواهد شد و افزایش سرانه بهداشتی و درمانی در شهرستان را بهمراه خواهد داشت.
دکتر میرزایی ریاست دانشگاه علوم پزشکی زابل، هم ضمن اعلام آمادگی جهت افتتاح بخش ICU بیمارستان هامون گفت: به سهم خویش آماده همکاری برای راه اندازی بخش ICU بیمارستان هامون تامین اجتماعی هستیم و از آن استقبال می کنیم.
همچنین دکتر الهه کمالی شهری ریاست بیمارستان هامون تامین اجتماعی ضمن قدردانی از پیگیریهای فرماندار شهرستان زابل و همکاری دانشگاه علوم پزشکی ، خاطر نشان کرد: ان شاءالله بخش ICU این بیمارستان در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.