×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

شناسایی عوامل سوءقصد به مسئول حراست اداره کل ارشاد سیستان و بلوچستان/ دو متهم اصلی بازداشت شدند

رئیس اداره ارشاد اسلامی زهک به همراه یکی از کارمندان نهاد کتابخانه عمومی این شهرستان به اتهام مشارکت در ترور رئیس حراست اداره کل ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد از شناسایی و دستگیری ۶ نفر از عوامل سوءقصد به مسئول حراست اداره کل ارشاد استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری سیستان پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از شناسایی و دستگیری ۶ نفر از عوامل سوءقصد به مسئول حراست اداره کل ارشاد استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: دو نفر در تاریخ ۹۷/۴/۸ با اجیر کردن ۴ جوان و تطمیع آن‌ها نقشه قتل و سوءقصد به جان حراست اداره کل ارشاد استان را طراحی می‌کنند که خوشبختانه در این مسیر ناکام می‌مانند.
وی در تشریح این مطلب ادامه داد: یک خانم که کارمند نهاد کتابخانه شهرستان زهک بوده با همراهی رییس اداره ارشاد زهک به دلیل خصومت شخصی اقدام به این کار کرده اند، که در ابتدا ۴ متهم دستگیر شدند و پس از انجام تحقیقات اولیه با قرار وثیقه آزاد شدند، اما دو متهم اصلی ۳ روز گذشته دستگیر و در بازداشت هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد ضمن تحسین از اقدامات و عملکرد سربازان گمنام امام زمان (عج) در این رابطه گفت: حسب گزارش شفاهی ضابطین ظاهرا به دلیل عدم موافقت مسئول حراست اداره کل ارشاد استان با گرفتن پست جدید آن خانم در نهاد کتابخانه این سوقصد انجام شده است، اما برای مشخص شدن ابعاد موضوع تحقیقات تکمیلی در رابطه با این پرونده ادامه دارد و با متهمان طبق قانون برخورد خواهد شد.
گفتنی است: مسئول حراست اداره کل ارشاد استان سیستان و بلوچستان در ۸ تیرماه سال جاری توسط افراد ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و بعد از انجام عمل جراحی طی چند روز گذشته از بیمارستان ترخیص شد.