×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری سیستان پرس، و به نقل از خبرگزاری بین المللی ایکنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر کیخا، امام جمعه زابل، ۲۱ دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار، گفت: حضرت زینب کبری(س)، شخصیت والایی است که به درجه عصمت رسید و معصومه بود. این روز را به همه محبان خاندان عصمت و طهارت(ع) و همه پرستاران گرامی تبریک عرض می‌کنم. ایشان پیام‌رسان نهضت عاشوراست، و اگر حضرت زینب(س) نبودند، کربلا در کربلا می‌ماند و پیام عاشورا هیچ‌گاه منتشر نمی‌شد.
وی با اشاره به ترفندهای خصمانه دشمن در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی، گفت: هر کجا انقلابی عمل کردیم، موفق بودیم. ۴۰ سال است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در اوج تحریم‌ها توانسته ‌است با عزت و سربلندی این تحریم‌ها را پشت سر بگذارد و هر روز قوی‌تر از روز قبل در راستای تحقق آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی گام بردارد.
امام جمعه زابل ادامه داد: دشمن سعی دارد تا تفکر سکولار را در حوزه‌های مختلف نهادینه کند؛ باید با دقت و بصیرت عمل کنیم تا مانند همیشه دشمن را ناکام بگذاریم. مردم ایران عزیز با توکل بر خدای سبحان بر سر آرمان‌های خود ایستاده‌اند و به سمت آن‌ها حرکت می‌کنند و در این راه پیروز خواهند شد.
وی در ادامه به بخشی از نگرانی‌های مردم اشاره کرد و گفت: مردم از مسئولان ثبات در بازار را می‌خواهند. مردم می‌خواهند جلوی رانت‌خواری و ویژه‌خواری گرفته شود، اما دشمن سعی دارد مردم را به جان هم بیندازد و درگیری‌های داخلی ایجاد کند. شعار دشمن این است، نه جمهوری، نه اسلامی، بلکه همان ایران طاغوت را می‌خواهند تا بتوانند در اداره امور کشور دخالت کنند، که به لطف خداوند و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی این رؤیا را به گور خواهند برد.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام