×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش سیستان پرس در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مراسم ویژه مهمانی لاله ها با حضور امام جمعه، فرماندار، و شرکت باشکوه مردم انقلابی و مسئولان اجرائی به منظور تجدید بیعت با آرمانهای مقدس شهیدان و نکوداشت مقام شامخ آن عزیزان در گلزار شهدای شهرستان زابل برگزار شد‌.
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر کیخا در این مراسم ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) بیان داشت: در آستانه دهه مبارکه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یاد و خاطره همه شهدا و امام شهدا را گرامی میداریم.
شهدایی که در راه حفظ این نظام الهی و انقلاب اسلامی از مهمترین و باارزش ترین دارایی خود که همانا جان شیرین شان بود، گذشتند تا این انقلاب الهی جان بگیرد و پایدار بماند.
وی همچنین گفت: شهدا به ما درس ایثار، شجاعت و محبت دادند و به ما آموختند که همچون سرور و سالار شهیدان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جهاد در راه خدا، برای حفظ دین و تداوم نظام اسلامی گذشتن از جان، کمترین کاری است، که باید انجام دهیم.
امام جمعه زابل در پایان گفت: به برکت خون شهدا نظام مقدس جمهوری اسلامی مقتدر تر از همیشه در حال پیشرفت است و در مقابل همه مستکبران جهانی ایستاده و از آرمانهای خود دفاع میکند.