×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

دکتر غلامعلی خمر از شهرداران ادوار گذشته شهرستان زابل در پاسخ به پیشنهاد حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا امام جمعه زابل آمادگی خود را برای حضور در نشست هم اندیشی شهرداران سابق این شهرستان اعلام کرد:
شهر زابل به عنوان ام القرای سیستان، در گذر تاریخ تلخی ها و شیرینی های زیادی را تجربه کرده است. با این حال متاسفانه کثرت و دوام تلخی ها به حدی بوده است که گویی دیگر کام ما، شهد شیرینی را فراموش کرده است.
وی در ادامه از این پیشنهاد به عنوان آغازی برای هم افزایی یاد کرد و گفت:
ابتکار عمل امام جمعه معزز و دلسوز شهر زابل در پیشنهاد برگزاری نشست هم اندیشی شهرداران سابق زابل، می تواند آغاز یک تجربه شیرین برای هم افزایی نیروهای علاقمند به آبادانی سیستان باشد. شانه های شهر زابل دیگر تحمل آزمون و خطا در اجرای پروژه های شکست خورده شهری را ندارد و یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از آزمون و خطاهای پرهزینه، برگزاری این قبیل نشست های هم اندیشی و استفاده کردن از تجربه شهرداران پیشین است.
این استاد دانشگاه و متخصص در معضلات شهری افزود:
حقیر به عنوان فردی که در مقام شهردار در شهرداری زابل شرف خدمت داشته ام و در مقام معلم و متخصص معضلات شهری در دانشگاه زابل در حال خدمتگذاری می باشم، آمادگی خود را برای شرکت در این نشست و انتقال تجربیات عملی و علمی خود اعلام می دارم.
دکتر غلامعلی خمر در پایان خاطرنشان کرد:
امید است که کوتاه بودن طول دوره تصدی گری بنده در شهرداری و یا احیانا تداوم الطاف مدیران اداری و شهری و نظامی که در آن دوره کوتاه شامل حال اینجانب گشت، مانعی برای کسب لیاقت حضور بنده در نشست نباشد و اندک تجربیاتم راهگشا باشد.
در انتها مجددا از مجاهدت فکری امام جمعه محترم زابل برای آبادانی سیستان، قدردانی می شود.

غلامعلی خمر شهردار اسبق زابل