×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش سیستان پرس حجت الاسلام والمسلمین مصطفی مُحامی نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه زاهدان در اولین روزهای عهده داری سنگر مقدس و مسئولیت سنگین نمایندگی ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در صدر گروهی از مدیران کل دستگاههای اجرائی استان سیستان و بلوچستان، به منطقه دارالولایه سیستان مسافرت کرد.
وی عصر روز سه شنبه ۲۱ اسفندماه در ابتدای ورود به سیستان مورد استقبال ائمه جمعه و طلاب مدارس علوم دینی قرار گرفت.
ایشان پس از زیارت مرقد مطهر شهیدان سرافراز جنگ تحمیلی، با حضور در مجتمع بزرگ فرهنگی آموزشی و مذهبی مصلی المهدی(عج) در جمع امامان جمعه منطقه سیستان، مدرسین و طلاب مدارس دینی حاضر شد و به ایراد سخن پرداخت.
دیدار با بیت مرحوم آیت الله بیانی امام جمعه اسبق شهرستان زابل، از دیگر برنامه های اولین روز سفر نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان به منطقه سیستان بود.
حجت الاسلام والمسلمین مُحامی در دومین روز ورود به منطقه سیستان ضمن بازدید از بخشهای مختلف منطقه سیستان از مرکز پژوهشهای دانشگاه زابل و مخازن چاه نیمه ها بازدید کرد و در اثنای کار بر سر مزار سردار سرافراز سپاه اسلام سرلشکر پاسدار شهید حاج قاسم میرحسینی قائم مقام لشکر ۴۱ ثارا… حاضر شد و فاتحه ای نثار روح پاک او کرد.
وی پس از دیدار با بیوت علماء و خانواده های معزز شهدا و حضور در جمع مدیران دستگاههای اجرائی منطقه سیستان طی نشستی با فرمانداران منطقه سیستان و اعضای شورای تامین از مسائل و موضوعات در پیش رو قرار گرفت.
نماینده ولی فقیه در روز پنجشنبه ۲۳ اسفندماه در مصلی المهدی(عج) زابل در جمع عموم منطقه به ایراد سخن پرداخت.
ادامه دارد…….