×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش سیستان پرس، غلامرضا گنجی در گفت و گو با پایگاه خبرنگاران، ضمن محکوم کردم اقدام نابخردانه آمریکا بر علیه سپاه پاسداران گفت: کشوری همچون آمریکا از قدرت و اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی وحشت دارد.

فرماندار ویژه شهرستان زابل این حرکت زشت را نشاندهنده ترس و وحشت امریکا برشمرد و افزود: این اقدام اخیر آمریکا بر علیه سپاه پاسداران نیز از ترس و اضطراب آنها به جهت قدرتمند بودن این نهاد مقدس در دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام ناب محمدی است.

وی از سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد مردمی یاد کرد و ادامه داد: سپاه پاسداران توسط مردم انتخاب شده است و یک نهاد مردمی به شمار می رود لذا با قرار دادن این نهاد در لیست گروه های تروریستی آمریکا به وضوح اعلام کرده که مردم ایران را هدف قرار داده است.

گنجی با یادآوری گوشه ای از بیانات معمار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص سپاه پاسداران، تصریح کرد: اگر سپاه نبود کشور و انقلاب اسلامی نیز امروز وجود نداشت، لذا این نهاد که در سال های پس از پیروزی انقلاب با تمامی اقتدار، امنیت و سازندگی را به کشور ارمغان آورده است از ارکان انقلاب اسلامی به شمار می رود.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان در پایان اقدام اخیر امریکا بر علیه سپاه پاسداران را بی نتیجه خواند و خاطرنشان کرد: اقدام آمریکا بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هیچ تاثیری بر فعالیتهای این نهاد نخواهد گذاشت و این مجموعه برخاسته از متن جامعه، بیش از پیش در قلوب مردم و مظلومین جهان جای خواهد گرفت.