×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

حجت الاسلام والمسلمین محمد راشکی امام جمعه نیمروز:

پس از اقدام ترامپ محبوبیت سپاه بین مردم بیشتر خواهد شد/ نظارت بر عملکرد مسئولین شهرستان ضعیف است
حجت اسلام والمسلمین محمد راشکی حرکت وقیحانه رئیس جمهور امریکا در قبل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشاندهنده درماندگی و زوال سیاست های استکباری رژیم تروریستی آمریکا در مقابل این نیروی انقلابی خواند و تصریح کرد: پس از این اقدام ترامپ محبوبیت سپاه بین مردم دنیا روز به روز بیشتر خواهد شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محصول تفکر انقلابی و بیداری ملت ایران و الگوی رهایی بخش مظلومان در جهان اسلام است در هر جایی ندای مظلومی شنیده می شود سپاه برای کمک حرکت می کند.
امام جمعه نیمروز تمامی از دستگاههای دولتی خواست،به برنامه های فرهنگی مذهبی توجه خاصی داشته باشند و خاطرنشان کرد: همه ادارات و نهادها باید توجه ویژه ای به مراسمات مذهبی و فرهنگی بخصوص ویژه برنامه های نیمه شعبان، داشته باشند.
حجت الاسلام راشکی تاکید کرد: آموزشکده سما شهرستان نیمروز امروز افتتاح شد و حدود ۱۰۰ دانشجو در سه رشته مشغول به تحصیل خواهند شد که امیدواریم در ترمهای آتی رشته های دیگری هم که مورد نیاز این منطقه است، اضافه شود، یقیناً وجود دانشگاه موجبات پیشرفت و رشد منطقه خواهدشد.
وی در ادامه به لزوم دقت جدی در مدیریت و هدایت آب ورودی دریاچه هامون پرداخت و گفت: با وجود ورود آب به سیستان بیش از ۷۰ درصد سطح دریاچه هامون خشک است و مسیرهای ورود آب بسته است درخواست مردم و معتمدین این است که مسیر دریاچه طبق نقشه های قبلی لایروبی شود تا آب ورودی به بستر دریاچه برسد.
امام جمعه نیمروز با اشاره به انتقاد ریش سفیدان و معتمدین از فرماندار شهرستان و بعضی مسئولین اظهار داشت: به مشکلات نیمروز به خوبی رسیدگی نمی شود، نزدیک به یک سال از انتصاب سرپرست فرمانداری شهرستان نیمروز سپری شده است، اما با وجود درخواستهای معتمدین حتی یک جلسه برای پیگیری و رفع مشکلات برگزار نشده است، حضور مسئولین در روستاها می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد راشکی ضمن تاکید بر لزوم تعاملات سازنده بین مدیران اجرائی افزود: بعضی از جادهای شهرستان تقریبا در حد مخروبه است اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بسیار ضعیف عمل می کند، نظارت بر عملکرد مسئولین شهرستان ضعیف است.