×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش سیستان پرس مراسم ویژه روز کارگر با حضور پرسنل کارگری واحد خدمات شهری شهرداری زابل و با شرکت تعدادی از مدیران تشکیلاتی در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.
در این مراسم مهندس خمری شهردار زابل با اشاره به موقعیت حساس مملکت در سال جاری اظهار امیدواری کرد که بتواند برنامه های پیش بینی شده در سال ۱۳۹۸ را محقق نماید، و در ادامه گفت: با توجه به بودجه پیش بینی شده و همکاری شورای اسلامی شهر زابل و با همت شما پرسنل سخت کوش و پرتلاش بتوانیم اهداف برنامه بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری را محقق نماییم.
احمد میر رئیس دوره ای شورای اسلامی شهر زابل نیز طی سخنانی با تبریک این روز آرزوی امیدواری کرد که شهرداری بتواند عیدی امسال که در زمره مطالبات پرسنل هست، را هرچه زودتر به حساب این عزیزان واریز کند.
شهدادی یکی از معتمدین سیستانی نیز طی سخنانی به شدت از دوربین به دستانی که با ژست های کذایی قصد ارضاء عقده های حقارت شخصی دارند انتقاد کرد و گفت: همه مسئولین و همچنین شهردار فردی برخاسته از همین جامعه است و اهانت به هیچ کس و در هیچ آیینی پذیرفتنی نیست. و آنهایی که سنگ مطالبه حقوق شهروندی را برسینه میزنند بهتر است محترمانه و به صورت رودررو مطالبشان را عنوان کنند.