×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش سیستان پرس، امیر سرتیپ دوم جانباز رضا جهانتیغ فرمانده نیک نام گردان ۲۴۵ تانک گنبد کاووس، فرمانده سابق لشکر ۸۱ سوار زرهی کرمانشاه، و ارشد نظامی و فرمانده تیپ زرهی استان فارس، پس از سال‌ها تحمل عوارض ناشی از بمبهای شیمیائی دشمن بعثی در دوران دفاع مقدس به جمع همرزمان شهیدش پیوست.
مراسم تشییع پیکر پاک این سردار رشید ارتش اسلام در تهران، ساعت ۱۲:۰۰ امروز یکشنبه در محل ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران واقع در لویزان با حضور مقامات کشوری و لشکری و سیستانیان مقیم تهران، پس از تشریفات نظامی برگزار شد. و پس از آن پیکر مطهر سرتیپ دوم شهید رضا جهانتیغ توسط پرواز تهران زاهدان به این شهر منتقل گردید.
لازم به ذکر است که، مراسم تشییع پیکر پاک این شهید گرانقدر در شهر زاهدان در روز دوشنبه راس ساعت ۰۸:۳۰ صبح در محل بلوار شهید مطهری، مقابل درب ورودی لشکر ۸۸ سوارزرهی استان سیستان و بلوچستان آغاز خواهد شد.
لذا از اقشار مختلف جامعه اهل سنت و تشیع، و رهروان راه ایثار و شهادت و عموم مردم شهید پرور و انقلابی شهر زاهدان جهت شرکت در تشییع جنازه و بدرقه این سرباز فداکار و مخلص تا منزلگاه ابدی در گلزار شهدای زاهدان دعوت به عمل آمده‌است.