×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش سیستان پرس؛ سرهنگ احمد ثمره حسینی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یک شهروند زابلی به معاونت پلیس فتا، مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی مبلغ ۵۰ میلیون ریال به صورت غیرمجاز برداشت شده است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران زبده این معاونت قرار گرفت.
وی تصریح کرد: کارشناسان ماهر پلیس فتا پس از یک سری تحقیقات تخصصی، متهم ۲۶ ساله که از همکاران شاکی بود و از اعتماد او سوءاستفاده کرده بود را شناسائی و دستگیر کردند.
سرهنگ ثمره حسینی افزود: متهم در تحقیقات فنی پلیس با مشاهده مدارک مستدل و غیر قابل انکار، به برداشت مبلغ ۵۰ میلیون ریال به صورت اینترنتی با استفاده از رمز دوم از حساب بانکی شاکی اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با بیان اینکه دقت و هوشیاری مهم‌ترین روش برای مهار و خنثی کردن طرح‌های کلاهبرداری است، گفت: از کاربران انتظار داریم به هرکسی اعتماد نکنند و رمز کارت بانکی خود را در اختیار فروشندگان و سایر افراد قرار ندهند تا از اعتماد آنها سوءاستفاده نشود
نکته مهم اینکه انتظار می رود: معاونین پلیس فتا و اماکن عمومی نیروی انتظامی به همه دارندگان پوزهای بانکی ابلاغ نمایند که دستگاههای فوق باید در محیطی امن، کاملا در دسترس مشتری بانک قرار گیرد.