×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

🔷پس از اتمام عملیات عمرانی احداث بلوار و میدان رستم در بزرگراه شهید نوری ، از تعداد سرعت کاه های موجود کاسته خواهد شد.

♦️به گزارش روابط عمومی فرمانداری : ساماندهی و بهسازی ورودیهای شهر زابل  از جمله بزرگراه شهید نوری یکی از دغدغه ها و خواسته های شهروندان گرامی بوده است .

🔸در همین رابطه با پی گیری های صورت گرفته از سوی مهندس گنجی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل و همراهی شهردار زابل و نیز تامین اعتبار لازم ، کلنگ احداث بلوار و میدان رستم در بزرگراه شهید نوری بالاتر از بیمارستان امیرالمومنین علی (ع)  در تاریخ ۲۰/۳/۹۸  با حضور فرماندار ، شهردار و شماری از اعضای شورای تامین و اداری شهرستان زابل بر زمین زده شد.

🔻در راستای آماده سازی و جلوگیری از  برخورد و بروز حوادث احتمالی برای خودروهای عبوری ، ماشین آلات و تجهیزات راه سازی و نیروهای کارگری در حین اجرای عملیات عمرانی (احداث بلوار و میدان رستم) در بزرگراه شهید نوری ، با موافقت اعضای شورای ترافیک شهرستان زابل و به اتفاق آرا مصوب شد ، در بزرگراه مذکور سرعت کاه با نظر کارشناسان راهور احداث و پس از پایان عملیات عمرانی از تعداد آنها کاسته شود.

⛔️شایان ذکر است : متاسفانه علیرغم نصب تابلوهای اعلام حداکثر سرعت و نیز استقرار پلیس با دوربین در محدوده شهری بزرگراه شهید نوری ،عدم توجه به مقرارت راهنمایی و رانندگی و تخطی از سرعت مطمئنه باعث فوت  بالغ بر ۲۰ نفر و مجروحیت حدود ۱۳۰ نفر طی دوسال گذشته در این بزرگراه شده است.