×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

غلامرضا گنجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت : درب دفتر اینجانب به روی تمام مردم و شهروندان گرامی باز است و از هر فکر ، طرح و برنامه ای که به توسعه شهرستان کمک کند استفاده و از آن حمایت می کنیم.

✍️ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان زابل : غلامرضا گنجی صبح امروز یکشنبه در برنامه ملاقات مردمی که با حضور جمعی از اعضای سازمان های مردم نهاد همراه شد ، بیان داشت : تفکر توسعه ای ، اقدام و عملیاتی شدن آن در تمامی حوزه ها موجب رونق و دست یابی به اهداف متعالی آن حوزه خواهد شد.

🔻معاون استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به نگاه دولت تدبیر و امید به جایگاه بخش خصوصی و مشارکت آن ها در تصمیم گیری ها گفت:‌ دولت با جدیت بدنبال کاهش تصدی گری است تا ضمن شکوفایی بخش های مختلف ، سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی نیز به طور کامل محقق شود و مردم هم از آثار آن منتفع شوند ، لذا برای نیل به این هدف والا همه باید درکنار دولت حضور اثر بخش داشته و همکاری نمایند.

🔷فرماندار ویژه شهرستان زابل با بیان اینکه با شعار ، سخنرانی و خارج از گود بودن نمی توان دم از توسعه و حل مشکلات زد ، تصریح کرد : درب دفتر اینجانب به روی تمام شهروندان گرانقدر باز است ، از هر طرح ،برنامه و ایده ای که به رونق ، توسعه و حل مشکلات مردم کمک کند استقبال ، حمایت و با توجه به شرایط از آناستفاده می کنیم .

♦️معاون استاندار سیستان و بلوچستان افزود : از نخبگان و همه ی کسانی که دل در گرو عمران و آبادانی شهرستان زابل دارند تقاضا داریم در عمل نیز ما را مورد لطف و عنایت خود قرار دهند، با همدلی و خلوص نیت دست در دست هم دهیم و شهر و دیارمان را آنگونه که شایسته آن هستیم به سمت رونق و توسعه سوق دهیم و متحول نماییم.

t.me/zabol_khabar