×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش سیستان پرس؛ جلسه ستاد گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا خدری امام جمعه شهرستان زهک، مسئولین، اعضای ستاد نماز جمعه و منتفذین این شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقاخدری امام جمعه زهک ضمن تشکر از حضور حاضرین در جلسه به اهمیت اقامه نمازجمعه اشاره کرد و گفت: نمازجمعه زهک باشکوه و با استقبال خوب عموم مردم مومن و متدین این شهر برگزار می شود.

وی اظهار داشت: برای بزرگداشت هرچه بهتر ۵ مرداد براساس آیین نامه کتاب شورا که ابلاغ شده است تک تک بندها تبادل نظر و برنامه ریزی و تقسیم کار صورت گرفت.

امام جمعه زهک فضاسازی محیطی به مناسبت ۵ مرداد با نصب پلاکادر و بنر، دیدار با خانواده شهدا با عنوان چهلمین سالگرد برپائی نمازجمعه، غبارروبی گلزار شهدا، برپائی باشکوه نمازجمعه، ویزیت رایگان، نمایشگاه کتاب و عکس، مسابقه کتابخوانی، تجلیل از خادمین نمازجمعه و امام جمعه اسبق و اعضای ستاد نماز جمعه، تهیه بروشور با موضوعات اهمیت نماز آدینه و… را از برنامه های فرهنگی مهم برای بزرگداشت پنجم مرداد در این شهرستان بیان کرد.

وی در پایان افزود: برنامه های خوبی در خصوص چهلمین سالروز اقامه اولین نمازجمعه در زهک، در نظر گرفته شده است که با استقبال پرشور حاضران این جلسه مواجه شد و مقرر گردید، وظایف محوله پیگیری و اجرائی شود.