×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش سیستان پرس؛ ستاد تنظیم بازار شهرستان با هدف نظارت و نرخ گذاری بر قیمت شیرخام با حضور اعضاء و نماینده دامداران تشکیل جلسه داد.

رضا شهری زاد رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان زابل پس از این جلسه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری سیستان پرس، در خصوص نرخ جدید شیر در سطح شهرستان زابل گفت:بر اساس مصوبه جلسه امروز چهارشنبه ۹ مردادماه ستاد تنظیم بازار، که با حضور عباس آزادی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و سایر اعضاء و نماینده دامداران برگزار شد، مقرر گردید:متصدیان جمع آوری شیرخام با مراجعه به دامداری ها و با رعایت کلیه نکات بهداشتی و با استفاده از امکانات بهداشتی و ظرفهای استریل، نسبت به خرید مستقیم شیر از دامدار به ازای هر کیلوگرم ۲۴۰۰۰ ریال، در جلو درب دامداری اقدام کنند، وی افزود: مراکز جمع آوری شیرخام موظفند این فراورده را به لبنیاتی های فعال سطح شهر از قرار هرکیلوگرم ۲۵۵۰۰ ریال تحویل دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زابل در ادامه قیمت هرکیلوگرم شیرخام را درب فروشگاههای لبنیاتی و واحدهای صنفی بقالی و سوپرمارکتها جهت استفاده مصرف کننده از قرار هر کیلوگرم ۲۹۰۰۰ ریال اعلام کرد و افزود: در این جلسه قیمت ماست، از قرار هر کیلوگرم ۴۰۰۰۰ ریال تعیین گردید.

رضا شهری زاد در پایان ضمن تشکر از شهروندان زابلی که همیشه در مراحل مختلف با این ستاد همکاری داشته اند. از عموم همشهریان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کم فروشی و گرانفروشی در نرخ و وزن مراتب را جهت پیگیری قاطع به شماره ۱۲۴ اعلام کنند.