×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

«اقتضای جان چو ای دل آگهی است / هرکه آگه‌تر بود جانش قوی است!

آگاهی نعمتی بی‌بدیل از جانب پروردگار دانا به انسان‌ها است و تلاش خبرنگاران به‌عنوان وجدان‌های آگاه و دلسوز جامعه و دیدگان بینا و زبان گویای مردم برای اطلاع‌رسانی مستقل، صادقانه، بی‌طرفانه و مسئولانه، ستودنی است.

روز خبرنگار به‌ عنوان نماد احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح و فوری، یادروز باشکوه تلاشگران سپهر خبر و قلم و مناسبتی مغتنم برای تجلیل از خدمات ارزشمند صاحبان رسانه است که مسئولانه پرچم آزادی، آگاهی و امید را برافراشته‌اند و برای بالا بردن سطح آگاهی در جامعه فعالیت می‌کنند.

این روز یادآور فرصتی است گران‌بها برای پاسداشت مقام شامخ این سربازان عرصۀ اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی که برای بازگویی حقیقت، بازتاباندن واقعیت و آگاهی‌بخشی به جامعه جان خود را تقدیم کردند و مناسبتی مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان است که با انعکاس صحیح اخبار و رویدادها و نقد منصفانه عملکردها، به اصول حرفه‌ای خبرنگاری پایبندند.

این خبرنگاران و روزنامه ‌نگاران بودند که امکان آن را فراهم میکردند تا مردم کشور از اتفاقات آن با خبر شوند.خبرنگاران و روزنامه نگاران بودند که آنچه بوده ایم و آنچه کرده ایم را در حافظه تاریخ ثبت کردند.با این امید که خستگی ناپذیر فعالیت خود را ادامه دهید،

یک ژورنالیست در مرحله اول وظیفه دارد اطلاعات حیاتی جدید را به طور ساده و قابل فهم در اختیار عموم قرار دهد و آنگاه این اطلاعات را در قالبی درآورد که برای ارتقای کیفیت زندگی بشر قابل استفاده باشد. اینجانب این مناسبت را به خبرنگاران و اصحاب رسانه به‌ویژه فرهیختگان عرصۀ خبر در حوزه سیستان که سالهاست در محرومیت بسر می برد تهنیت عرض می‌کنم و از تلاش‌های ایشان در اطلاع‌رسانی اخبار این حوزه، قدردانی می‌کنم.

محمد راشکی
امام جمعه شهرستان نیمروز