×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سیستان پرس”حجت‌الاسلام «مصطفی محامی» نماینده ولی‌ فقیه در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دشمن با برنامه‌ریزی بر روی ارزش‌ها و اعتقادات جوانان ما به ملت ضربه‌زده و خواهد زد.

وی با تاکید بر این مطلب که اگر همگان در هر پست و مسئولیتی که هستند باید به رسالت شرعی خود عمل کنند و برای نهادینه‌سازی این مهم در جامعه سرمایه‌گذاری کنند، افزود: امر به معروف و نهی از منکر واجب الهی است که در آیات و روایات قرآن کریم به عمل به آن سفارش شده است.

محامی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر سعادت افراد را در جامعه به دنبال دارد و اگر مردم این دو فریضتین را اجرا نکنند از سعادت و لطف الهی بی‌نصیب خواهند شد و اشرار بر ما مسلط می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: هر فردی در جامعه امروزی بر اساس احساس مسئولیتش به محرمات و منکراتی که در جامعه رح میدهد واکنش نشان دهد و گام بردارد و در چارچوب احکام شرعی حرکت کند و مقررات اسلامی را رعایت کند جامعه به سمت رشد و ترقی و پیشرفت و نهادینه‌سازی این مهم خواهد بود.

به گزارش دفاع پرس “این مسئول گفت: یکی از بهترین شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر رفتار عملی خود افراد مر و ناهی است، ما باید در اجراتی این فریضه عدالت و مدارا را در نظر داشته باشیم.