×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آیت الله «مصطفی محامی»  در خطبه های این هفته شهرستان زاهدان بیان داشت: عشق، علاقه، سادگی، بی آلایش و فرزند آوری درس های ائمه معصومین است که باید خانواده ها آنان را الگوی خود قرار دهند.

 

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی با الگو گرفتن از ائمه معصومین امکان پذیر است، افزود: زندگی کردن در مسیر ائمه معصومین سعادت دنیا و آخرت ما را بیمه می کند.

 

محامی خاطرنشان کرد: اگر امروزه آسیب های اجتماعی خانواده ها را تهدید می کند دلیل آن فاصله گرفتن از زندگی اهل بیت علیه السلام است.

 

نماینده  ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه با تبریک هفته دولت گفت: مدیران اجرایی شهیدان رجایی و باهنر در فضایلی همچون عقل، فضل، ایمان، تعهد، سلامت نفس، ساده زیستی و پرهیز از دنیا طلبی را الگوی خود قرار دهند.

 

محامی با اشاره به اینکه دولتمردان هفته دولت را مغتنم بشمارند و اقداماتی را که انجام داده اند به مردم گزارش دهند، تصریح کرد: دولت دوازدهم اقدامات مثبت و خدمات فراوانی داشته است اما مردم از کم کاری و کم توجهی برخی از مدیران اجرایی گلایه دارند.

 

وی در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه همگان را در پرهیز از دو قطبی کردن جامعه در انتخابات توصیه کرد و افزود: دو قطبی کردن انتخابات به بهانه های بومی و غیر بومی و شیعه و سنی به مصلحت استان نیست.