×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش سیستان پرس؛ فرمانده منطقه انتظامی زابل در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از خیابانهای شهرستان زابل، موضوع در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران رسیدگی به پرونده با جمع آوری مدارک و مستندات موجود در صحنه سرقت با انجام تحقیقات فنی پلیسی، سارقی ۲۱ ساله را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش در محله “قاسم آباد زابل” دستگیر کردند.

سرهنگ ثمره حسینی بیان داشت: این سارق پس از انتقال به کلانتری و مواجه شدن با ادله و مستندات محکم پلیس لب به اعتراف گشود و به ۳فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان زابل همچنین گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه تلویزیون ال سی دی ۵۰ اینچ، یک دستگاه سینما خانواده، یک ترازوی آشپزخانه، یک عدد سماور برقی و تعدادی وسایل آشپزخانه مسروقه کشف شد.

وی در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی، به شهروندان در خصوص نصب حفاظ مناسب و دیگر عوامل بازدارنده برای منزل، هشدار داد و گفت: در صورت دیدن موارد مشکوک سریعا مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام نمایند/