×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

حجت الاسلام والمسلمین عزیزالله شیخ در خطبه‌های نمازجمعه ۱۹ مهرماه شهرستان هامون پس از سفارش به رعایت تقوی، انجام واجبات و ترک محرمات از همه مؤمنین خواست؛ به ذات اقدس الهی دل بسپارند، و به فضل و رحمت واسعه پروردگار متعال امیدوار باشند و خداوند را همیشه حاضر و ناظر اعمال خویش پندارند.

امام جمعه شهرستان هامون در ادامه افزود: درکشور ما تعداد کودکان و نوجوانان حدود یک سوم کل جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند این دوره سنی از نظر رشد و تکامل جسمی روحی روانی و معنوی اهمیت زیادی دارد فراهم کردن زندگی سالم برای آنها ارزش ویژه‌ای می‌طلبد.

خطیب جمعه هامون سپس در مورد هفته پیوند اولیاء و مربیان گفت: خانواده اصلی ترین و اولین پایگاه تربیتی کودک است، زیرا شخصیت کودک در ارتباط با خانواده مخصوصاً مادر شکل می‌گیرد، در مدارس لازم است روی جنبه‌های اجتماعی و رفتاری بر اساس حفظ روحیه تعاون و همکاری کودک با دیگران برنامه‌ریزی شود، و در این راستا همکاری میان اولیاء و مربیان ضرورت خواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین عزیزالله شیخ در آستانه سالروز شهادت پنجمین شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی امام جمعه کرمانشاه به دست منافقان کوردل، ساده زیستی تواضع و فروتنی و خدمت به فرهنگ اسلامی و ایجاد وحدت را از ویژگی‌های بارز این عالم مجاهد برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با فرماندهان سپاه پرداخت و خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی بخش‌های کشور دچار مشکل دنیاطلبی و اشرافی گری هستند، که باید در سایه حفظ و تقویت انس با قرآن، توکل به خدا و توسل به اهل بیت از این صفات ناپسند و رذائل اخلاقی پرهیز کنند.
امام جمعه شهرستان هامون از مجری طرح آبرسانی به مزارع دشت سیستان خواست اشکالات و نکات مبهم این طرح بزرگ رصد کرده و پاسخگوی نواقص آن باشند.