×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

شهادت دو مأمور نیروی انتظامی در محور خاش-سراوان تکذیب شد

به گزارش سیستان پرس مرعشی؛ معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان، شایعه شهادت دو نفر از ماموران انتظامی در درگیری با قاچاقچیان موادمخدر در محور خاش سراوان که در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود را تکذیب کرد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: خبرشهادت دو نفر از ماموران انتظامی در محور خاش به سراوان  که در برخی شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است صحت ندارد و تکذیب می شود.

مرعشی در ادامه گفت: برخی کانال‌ها این خبر جعلی را بدون اطمینان از صحت و سقم آن، تنها کپی کرده و در فضای مجازی بازنشر دادند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه کسانی که این خبر جعلی را منتشر کرده‌اند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت، گفت: به دنبال جان‌فشانی و فداکاری‌های فرزندان دلاور ملت ایران در تامین امنیت مرزی، گروهکهای معاند ضد انقلاب و مزدوران خود فروخته ای که زمین گیر شده اند با انتشار شایعات نخ نما سعی در ایجاد التهاب در میان جامعه دارند؛ و مالکان تعدادی از کانالها و کمپینهای فعال در شبکه‌های اجتماعی نیز همسو با اهداف دشمنان مملکت این شایعه را منتشر کرده‌اند. کسانی که این خبر جعلی را منتشر کرده‌اند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.