×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: معتمدان، ریش‌سفیدان، سران‌قبایل و طوایف از ارکان تاثیرگذار جامعه هستند و باید از تاثیرگذاری آنان در برطرف کردن بسیاری از مشکلات بهره گرفت.

سیستان پرس “حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز جمعه در نشست هم‌اندیشی با معتمدان، ریش‌سفیدان و سران قبایل و طوایف جنوب سیستان و بلوچستان که در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت ایرانشهر برگزار شد اظهار داشت: همکاری و همیاری بیشتر مردم و مسئولان در کنار سرمایه‌گذاری درست و مناسب در این استان موجب پیشرفت بیش از پیش منطقه خواهد شد.

وی با بیان اینکه معتمدان از ارکان تاثیر گذار در جامعه هستند اظهار داشت: همه باید دست در دست هم بگذاریم و برای توسعه، عمران و آبادانی سیستان و بلوچستان تلاش کنیم.

امام جمعه زاهدان افزود: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های خوب جغرافیایی، مرز، معادن، کشاورزی، ترانزیت دریا و نیروی انسانی فعال است که اگر این ظرفیت‌ها مدیریت شود خیلی از مشکلات و معضلات برطرف می‌شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: یکی از فرصت‌های معنوی در این استان بویژه ایرانشهر رابطه‌ای است که رهبر معظم انقلاب با مردم این استان دارند.

حجت الاسلام محامی افزود: رهبر معظم انقلاب توجه خاصی به سیستان و بلوچستان دارند و امیدواریم با توفیقات الهی و همکاری همه جانبه مردم و مسئولان شاهد پیشرفت این استان در زمینه‌های مختلف باشیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رشد علمی، فرهنگی و اقتصادی در این استان بر حل مشکلات امنیتی تاثیرگذار است که باید مسئولان به این مساله توجه داشته باشند.

به گزارش ایرنا:امام جمعه زاهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: برای نظام اسلامی ایران همه ما ایرانی هستیم و از حقوق مساوی برخورداریم اما اگر کسی دل به جای دیگر ببندد و دستش در جیب بیگانه باشد هیچ نظامی آن را قبول نمی‌کند.