×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش سیستان پرس: ” غلامرضا گنجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل صبح امروز شنبه در دیدار با سرهنگ پاسدار موسی سنچولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان ضمن تبریک انتصاب وی ، اظهار داشت : سیستانی ها در اقصی نقاط استان و کشور منشاء خیر و اخوت هستند و در این راه و پاسداری از انقلاب اسلامی تاکنون بالغ بر ۲۵۰۰ شهید تقدیم نظام داشته اند که این برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات مردم دارالولایه سیستان است.

فرماندار شهرستان زابل با بیان اینکه قریب به اتفاق مدیران سیستان بومی و فرزندان همین آب و خاک می باشند و همه دل در گرو رونق و آبادانی منطقه دارند ، تصریح کرد: برای نیل به این هدف باید از موازی کاری و جزیره ای عمل کردن پرهیز کرد و با اتحاد ،همدلی و هم افزایی برای توسعه سیستان و سربلندی سیستانی تلاش کرد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان عدم توجه به مسائل فرعی تفرقه انگیز و اولویت بندی مسائل و مشکلات را ضروری دانست و افزود : ملت ، دولت و تمام ارکان نظام در خیمه انقلاب اسلامی و زیر سایه ستون این نظام که مقام معظم رهبری (حفظه الله) هستند ،  گرد هم جمع شده و با پیروی از رهنمودهای داهیانه معظم له بدنبال عزت ، خودکفایی و اقتدار بیش از پیش ایران سرفراز می باشند.

♦️فرماندار ویژه شهرستان زابل خاطر نشان کرد : تحریم ها و شدت آنها در زمان فعلی به مراتب از ۸ سال دفاع مقدس گسترده تر و شدیدتر است ، اما دولت در کنار دیگر قوا و همراهی ملت و استفاده از ظرفیت های داخلی و تکیه بر علم و دانش جوانان ، نخبگان و اقتصاد مقاومتی ، در پی حل مشکلات و کاهش آثار این تحریم های ظالمانه و مدیریت آن می باشد و در این خصوص به دستاوردهای شگفتی سازی نیز رسیده ایم .

غلامرضا گنجی مسائل و مشکلات ناشی از تحریم ها را مقطعی و زود گذر دانست و گفت : با اتحاد و همدلی از این پیچ سخت همچون گذشته عبور خواهیم کرد .