×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

 

به گزارش سیستان پرس؛ صبح روز یکشنبه ۲۹ مهرماه، یک دستگاه تراکتور که تعداد بیش از ۴۰ نفر از کشاورزان شهرستان نیمروز را جهت لایروبی انهار کشاورزی به محل کارشان منتقل می‌کرد، در محدوده‌ روستای خدابخش این شهرستان، به علت عدم رعایت نکات فنی از سوی راننده هنگام عبور از سربالایی دایک، دچار سانحه شده و واژگون گردید.

متاسفانه در جریان این حادثه تعداد ۱۱ نفر از کشاورزان از نواحی مختلف بدن دچار مصدومیت شدند که مجروحین پس از دریافت درمانهای اورژانسی جهت مداوای بیشتر، به مراکز درمانی شهرستان زابل اعزام و مورد معاینه و معالجه قرار گرفتند.

شعیبی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان نیمروز که به نیابت از فرماندار این شهرستان به محل حادثه اعزام شده بود، با حضور در بیمارستان از مصدومین دلجویی و عیادت نمود، وی در گفتگو با خبرنگاران افزود:

طبق اظهارات پزشک معالج، خوشبختانه وضعیت عمومی مصدومین این حادثه مساعد بوده و اکثر آنها بصورت سرپایی مورد معاینه قرار گرفته و درحال ترخیص از بیمارستان هستند.

لازم به ذکر است، همه ساله قبل از شروع فصل کشاورزی، تمامی انهار درجه یک و دو و سه موجود در  اراضی دشت پهناور سیستان توسط کشاورزان و بهره‌برداران روستاهای منطقه لایروبی می‌شود.