×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش سیستان پرس؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا رئیس شورای
هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان زابل در آستانه یوم الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد:
استکبارستیزی وظیفه ای دینی و یکی از بارزترین ویژگی‌ها و آرمان‌ های غیرقابل تغییر انقلاب اسلامی و از محکمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است . 
امام جمعه زابل همچنین گفت: عمل به این تکلیف الهی و انقلابی، برابر است با ایستادگی و مقاومت در برابر خوی استکباری نظام سلطه و نفی هرگونه زورگویی، زیاده‌خواهی و افزون‌طلبی. که بالندگی بیش‌ازپیش نظام کارآمد دینی و عزت و شرف روزافزون محور مقاومت و سعادت مردم شریف و متدین ایران را در پی خواهد داشت. 
رئیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی شهرستان زابل با دعوت از اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه؛ کسبه و تجار و دانشگاهیان و دانش آموزان در راهپیمائی یوم الله ۱۳ آبان، خاطرنشان کرد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبانماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» خاصه با تشدید کینه‌توزی‌های سردمداران پلید استکبار جهانی مصداق عینی مبارزه با استکبار و طاغوت اعظم، آمریکای جنایتکار علیه ملت انقلابی، منابع ملّی و توانمندی‌های مایه مباهات ایران اسلامی بوده، و از اهمیت خاصی برخوردار هست.
امید است مردم فهیم و ولایتمدار منطقه دارالولایه سیستان بار دیگر با حضور در راهپیمایی۱۳ آبان و سر دادن شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل و خلق حماسه ای دیگر اتحاد و همبستگی خود را به استکبار جهانی نشان داده و در راستای تقویت هرچه بیشتر جبهه مقاومت اسلامی در جای جای دنیا گام بردارند.