×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه چهارشنبه شب وارد فرودگاه بین المللی زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شدند.

وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و شماری از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان قرار گرفت.

مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی در سفر سه روزه به این استان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار خواهد کرد.

جواد سالارزهی بازدید از راه آهن و محور ترانزیتی زاهدان – چابهار، کلنگ زنی شهر جدید تیس و طرح توسعه فرودگاه چابهار، بازدید از حاشیه این شهر اقیانوسی و ساختمان شهر جدید تیس را از برنامه مهم سفر روز پنجشنبه وزیر راه و شهرسازی به این استان ذکر کرد.

وی افزود: همچنین شرکت در نشست شورای هماهنگی حمل و نقل سیستان و بلوچستان در چابهار، کلنگ زنی بزرگراه درب شرقی سه راهی رمین، باند دوم محور چابهار به پلیس راه کنارک و بازدید از بندر شهید بهشتی از دیگر برنامه‌های روز جمعه وزیر راه و شهر سازی به جنوب استان است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور و معاون شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اسلامی را در این سفر سه روزه به استان همراهی می‌کنند.