×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

موسی خمری گفت : نیروهای صادق و درست کار شهرداری زابل نیازمند حمایت هستند و این نصرت از سوی مسئولان و شهروندان گرامی صورت پذیرد.

به گزارش سیستان پرس : سرپرست شهرداری زابل در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان که پیش از ظهر امروز برگزار شد ، اظهار داشت: کارکنان صدیق و سختکوش شهرداری زابل طی سنوات گذشته با سختی ها و مشکلات عدیده ای مواجه بوده اند ، به گونه ای که این دشواریها و ناملایمت ها باعث نگردیده که از مسیر درستکاری و خدمت خالصانه به مردم تخطی کنند.

وی با بیان اینکه به لطف پرودگار ۴ ماه حقوق معوقه کارکنان شهرداری زابل پرداخت شده است ، افزود: برای رسیدن شهرزابل به شرایط مطلوب ، ایجاد درآمد پایدار و به روز شدن حقوق و مزایای پرسنل شهرداری برنامه داریم و عملیاتی شدن این برنامه ها مثل همیشه ، نیازمند حمایت و عنایات ویژه شهروندان گرانقدر ، اعضای شورای اسلامی شهر ، فرماندار شهرستان زابل و تمامی مسئولان ارزشمند می باشد.

موسی خمری خواستار اختصاص سبد غذایی به کارکنان خدوم شهرداری شد و بیان کرد : درصورت امکان از اقلام خوراکی احتکار شده پس از سیر مراحل قانونی و یا ارزاق تعاونی در قالب سبد غذایی به پرسنل شهرداری زابل اختصاص یابد.

هوشنگ ناظری فرماندار شهرستان زابل نیز در بخشی از سخنان خویش ، از سرپرست شهرداری زابل بابت پرداخت حقوق معوقه پرسنل این شهرداری تقدیر نمود و بیان داشت در چار چوب قانون از هر طرح و برنامه ای که باعث حل مشکلات مردم و بهبود معیشت آنها شود استقبال و حمایت می کنیم.