×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش سیستان پرس : فرمانداران شهرستان های حوزه سیستان در پیامی مشترک ، شهادت جمعی از مدافعان وطن را در حادثه تروریستی محور خاش به زاهدان محکوم و تسلیت گفتند .

در این پیام آمده است :

ﺑﺴﻢ رب اﻟﺸﻬﺪاء و اﻟﺼﺪﻳﻘﻴﻦ

وَلَئِنْ قُتِلْتُمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَوْ مُتُّمْ لَمَغْفِرَهٌ مِنَ اللَّهِ وَرَحْمَهٌ خَیْرٌ مِمَّا یَجْمَعُونَ

حادثه تروریستی محور خاش به زاهدان که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از مدافعان سربلند وطن گردید ، بار دیگر اوج رذالت و چهره پلید دشمنان کوردل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هویدا ساخت.

پرواضح است بدخواهان ایران اسلامی به دنبال عقده گشایی بوده و از هر فرصتی برای رسیدن به نقشه های شوم و ظالمانه خویش استفاده می کنند ، و برای تحقق این نیات ناجوانمردانه از به شهادت رساندن ، کودک ، زن و پیر و جوان ابایی ندارند .

در تفکرات و ذهن سخیف خود می پندارند ، انجام این گونه حرکات تروریستی در وحدت بین امت اسلامی خدشه وارد می کنند، غافل از اینکه همانگونه که رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی به زیبایی فرمودند : اینگونه جنایات که حاکی از خیانت و درعین حال حقارت مباشران و نیز آمران و مسببان آن است کوچکتر از آن است که دراتحاد و عزم ملت ایران خللی وارد کند.

بی شک خلق حماسه شگرف و دشمن شکن ملت شریف ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و حلاوت پیروزی چهلمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی آنچنان برای دشمنان این مرزو بوم سخت و گران است و در مقابل عزت و اقتدار ایران سرفراز ذلیل و ناتوان هستند ، که متوسل به عده ای جاهل خود فروخته و خفاش صفت می شوند و این اقدام تروریستی ددمنشانه را رقم می زنند.

تاریخ انقلاب ما روایگر آن است که خون شهدای گلگون گفن ایران اسلامی همواره شکوه ، مجد و سربلندی برای انقلاب اسلامی به همراه داشته و عزم ملت را در صیانت از این انقلاب و نظام راسختر کرده است.

✔️ضمن محکومیت این حادثه تروریستی ، شهادت تنی چند از مدافعان وطن را به پیشگاه حضرت صاحب الزمان(عج)، خانواده معظم این شهیدان ،مقام معظم رهبری ، دولت خدمتگزار ، جان بر کفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ملت شریف ایران خاصه مردم ولایتمدار و شهید پرور سیستان تسلیت عرض می نماییم و برای شهدای معزز علو درجات و نیز آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه دلخراش از درگاه الهی داریم.

فرمانداران شهرستان های حوزه سیستان

۹۷/۱۱/۲۴