×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش سیستان پرس، مهندس غلامرضا گنجی فرماندار شهرستان زابل در جمع مدیران دستگاه های اجرائی شرکت کننده در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک سال نو و تشریح خدمات انجام گرفته در ایام تعطیلات نوروز گفت: مدیران دستگاههای اجرائی هرچه سریعتر اهم برنامه های سالانه خود در راستای اهداف دولت، توسعه شهرستان و همچنین تسریع در امر خدمت به مردم، را تسلیم این فرمانداری نمایند.
وی ضمن همدردی با هموطنان سیلزده در سایر مناطق کشور جمع آوری کمکهای نقدی و غیرنقدی به سیلزدگان را ممنوع اعلام کرد و تصریح کرد: این کمکها صرفا باید از طریق نهادهای رسمی امدادرسان نظیر هلال احمر، جمع آوری و هدایت شود.
فرماندار زابل در همین خصوص تصریح کرد: مردم سیستان همانطور که در ولایتمداری شهره عام و خاص هستند، قطعا در نوع دوستی و کمک به هموطنان حادثه دیده نیز وفاداری خود را اثبات نموده و با کمک به هموطنان سیلزده در جهت تسکین بخش کوچکی از آلام آن عزیزان سهیم خواهندشد.
وی با تاکید بر اینکه مردم و مسئولان تمامی تلاش خود را جهت تحقق شعار سال به کار گیرند، افزود: لازم است شهروندان فرهیخته در خصوص پیشرفت و آبادانی شهر با مدیران شهری همکاری نمایند.
فرماندار شهرستان زابل، در ادامه خواستار تحول و دگرگونی مناسب در مبلمان شهری و تلاش بیش از پیش در برخورداری شهروندان از شهری متناسب و در خور و شأن آنان شد.
فرماندار ویژه شهرستان زابل خاطر نشان کرد : همدلی ، اتحاد و رحم کردن به یکدیگر در شرایطی که کشور درگیر سیل است و از لحاظ منابع مالی با کمبود مواجه هستیم ، به کاهش مشکلات و معضلات کمک می کند، به موضوع افزایش خودسرانه کرایه خودروهای مسافربر برون شهری اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز برخی از خودروهای مسافر بر برون شهری مسیر زابل به زاهدان و بالعکس به صورت خودسرانه اقدام به افزایش کرایه تا مبلغ بیش از ۷۰ هزار تومان کرده بودند، در این خصوص با پیشنهاد فرمانداری و ابلاغ به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مقرر شد از ظرفیت اتوبوس های مسافربر جهت خدمت رسانی به مسافران در مسیر یاد شده استفاده شود تا از افزایش کرایه بی مورد در این ایام جلوگیری شود که الحمدالله بسیار اثر گذار بود.
معاونت استاندار ضمن تاکید بر اهمیت برخورد قاطع با متخلفین و کسانی که مانع تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید هستند، از تداون بازدیدهای سرزده از ادارات و اصرار بر تکریم ارباب رجوع خبر داد، و تصریح کرد: تعزیرات حکومتی با اعمال اشد مجازات با کسانی که از التهاب بازار سوءاستفاده می کنند و عرصه را برای مردم نجیب و صبور تنگ کرده اند، به مقابله بی امان و جدی با سودجویان و محتکران بنماید.