×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش سیستان پرس، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد اعتمادی(لک زایی) از علمای مشهور منطقه دارالولایه سیستان، و والد ماجد سردار شهید حاج حبیب لک زایی پس از عمری مجاهدت، در پی بیماری ناشی از کهولت سن به فرزند و نوه شهیدش پیوست، و به دیدار معبود شتافت.

آن عالم فرزانه تحصیل کرده حوزه های علمیه زابل مشهد و قم بود، وی از مریدان و پیروان امام خمینی(ره) در مسیر انقلاب اسلامی و پس از پیروزی انقلاب و نیز پیرو مقام معظم رهبری در همه این سالها بود و به انجام وظایف الهی خویش به عنوان یک عالم دینی و مردمی اشتغال داشت و عمر با برکت خویش را صرف گسترش ارزشهای اسلامی و انقلابی و خدمات دینی و فرهنگی در منطقه محروم سیستان کرد. وی یار و همسنگر رزمندگان در سالهای دفاع مقدس و سنگ صبور خانواده های معظم شهداء و ایثارگران در همه سال های پس از جنگ تحمیلی بود.

امر به معروف و نهی از منکر، انتشار فرهنگ ایثار و شهادت، اقامه نماز جماعت اول وقت، جلسات پر رونق تلاوت کلام وحی احیاء شعائر مذهبی و ذکر نام مبارک اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام از ویژگیهای ایشان بود.

دهها تن از علمای سیستانی مقیم سراسر کشور طی دهه های ماضی در مدارس علمیه امام جعفر صادق(ع) و المهدی(عج) و فاطمیه(س) زابل افتخار درس آموزی از مکتب درس سرشار از علم و زهد و معرفت آن فقید سعید را داشته اند.

مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد اعتمادی(لک زایی)، پس از عمری خدمات مستمر علمی، دینی و انقلابی، سرانجام شامگاه سه شنبه ۱۱ تیرماه ۱۳۹۸ در سن هشتاد سالگی در شهر زابل چشم از جهان فرو بست.

هیات تحریریه پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، این ضایعه دردناک را به محضر مقدس قطب عالم امکان حضرت ولیعصر ارواحنا و ارواح العالمین مقدمه‌ الفداه، مقام معظم رهبری، امام خامنه ای حفظه الله تعالی، به فرهیختگان جامعه روحانیت و عموم مردم ولایتمدار سیستان، شاگردان و مریدان و بیت آن مرحوم به ویژه حضرت حجت الاسلام والمسلمین حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر نجف لک زایی مشاور دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و آقای دکتر شریف لک زایی تسلیت عرض می‌نماید.

تاریخ تشییع و تدفین پیکر پاک آن فقید نو وفات متعاقبا اعلام میگردد.