×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان زابل تشکیل جلسه داد
به گزارش رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس: جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان زابل عصر امروز یکشنبه ۲۳ تیرماه به ریاست مهندس گنجی فرماندار این شهرستان و با حضور دکتر مهرداد عرب اول معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اعضای این کمیته در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
فرماندار شهرستان زابل در این جلسه بیان داشت : کمیته برنامه ریزی تعیین کننده خط مشی شهرستان است و کلیه مدیران ادارات و دستگاههای ذیربط باید در راستای تحقق برنامه های این کمیته تلاش کنند .
معاون استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به اعضای کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان زابل گفت: مسئولین در اجرای پروژه های خود جدیت را سر لوحه کارهای خویش قرار داده و با تدبیر و برنامه ریزی مناسب ضمن جذب به موقوع اعتبارات ، اتمام پروژه های نیمه تمام را در دستور کار قرار دهند و سپس با اولویت سنجی ،طرح ها و پروژه هایی که جنبه عمومی و نیاز شهرستان است را عملیاتی کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان زابل لازمه تحول اساسی دراین شهرستان را بهره مندی از تمامی ظرفیت‌های استانی در کنار جذب اعتبارات ملی همراه با همدلی و همراهی مردم ومسولان دانست وگفت: حل معضلات شهری و اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت اصلی فرمانداری شهرستان زابل است.