×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: با توجه به ظرفیت‌های منطقه‌ای و قابلیت واحد‌های دانشگاهی تعداد ۳۰ رشته/ محل تحصیلی به رشته‌های این دانشگاه افزوده شد.

به گزارش سیستان پرس”سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به پیگیری و بررسی طرح آمایش رشته‌ها و ظرفیت‌های منطقه ای و قابلیت واحد‌های دانشگاهی آزاد اسلامی استان تعداد ۳۰ رشته/ محل تحصیلی به رشته های این استان افزوده شد.

وی عنوان کرد: در حال بررسی برای افزایش تعدادی رشته دیگر با توجه به نیازمندی های استان و بر اساس استقبال و علاقه‌مندی دواطلبان به این رشته ها هستیم. دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری غیر وابسته به منابع دولتی و از بطن مردم توانسته گام مؤثری در ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش در کشور و استان بردارد.

میر افزود: این دانشگاه توانسته کمک قابل توجهی در تحقق رؤیاهای تحصیلی مشتاقان علم اندوزی بردارد به‌صورتی که در هر خانواده ایرانی می‌توان آثار این خدمات ارزنده را مشاهده کرد و دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان با بالاترین استانداردهای آموزشی جزء محدود دانشگاه های کشور است که در رشته های پزشکی، پیراپزشکی، مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی توانسته در رفع نیازمندی‌های استان سیستان و بلوچستان گام‌های ارزنده ای را بردارد./آنا