×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سمینار فرمانداران سیستان و بلوچستان در استانداری برگزار شد

به گزارش سیستان پرس: سمینار فرمانداران استان با حضور فرمانداران استان و به ریاست علی‌زینی‌وند معاون سیاسی و اجتماعی استاندار برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در این سمینار خطاب به فرمانداران اظهار داشت: فرمانداران در کوتاهترین زمان ممکن و تا قبل از پایان آبان ماه نسبت به معرفی بخشدار بخشداریهای مصوب اقدام نمایند.

زینی‌وند افزود: همچنین اگر به هر دلیلی نیاز به تعویض و جابجایی بخشدار وجود دارد این جابجایی نیز در کوتاهترین زمان انجام شود چرا که این جابجایی‌ها در آستانه انتخابات باعث ایجاد سوءظن در جامعه می گردد .

معاون استاندار افزود: نشست با معتمدین و ارتباط با رسانه ها تأثیر مطلوبی در اعتمادسازی و شفاف سازی دارد که در این راستا فرمانداران باید با نشست‌های مکرر با معتمدین و رسانه ها و استفاده از تریبون ها در جهت شفاف سازی و ارائه عملکرد دولت تلاش کنند و متقابلا از معتمدین نیز مطالبه‌گری نمایند.

وی همچنین دقت در انتخاب نمایندگان فرماندار بر سر صندوق های رای را مورد تاکید قرار داد و افزود: نمایندگان فرماندار باید توسط خود شخص فرماندار انتخاب شوند.

زینی وند تصریح کرد : فرمانداران برای امر مهم انتخابات وقت بگذارند و با تعامل امور را به پیش ببرند و در هیچ جا از اختیارات قانونی خود عقب نشینی نکنند.
سمینار یک‌ر‌وزه فرمانداران استان با موضوع بررسی آخرین وضعیت آمادگی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در زاهدان برگزار شد.