×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تلاش برای تحقق شعار رونق تولید و بهره گرفتن از ظرفیت‌های منطقه در جهت ایجاد اشتغال و کمک به توسعه همه جانبه استان از اهداف مهم دولت به شمار می رود.

به گزارش سیستان پرس؛ احمدعلی موهبتی روز سه شنبه در سفر به خاش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سند توسعه استان در حوزه‌های مختلف با هدف رفع محرومیت‌ها و موانع تولید و ارتقا شاخص‌های خدماتی تدوین شده و با نگاه بلند دولت و حمایت های مقام معظم رهبری تلاش می کنیم خدمات شایسته ای به مردم منطقه ارائه شود.
وی اظهار داشت: در کنار دولت نهادهایی مانند ستاد اجرائی فرمان حضرت امام، بنیاد برکت و غیره برای توسعه مناطق مختلف سیستان و بلوچستان تلاش می کنند.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: امروز با حضور مهمانان ارزشمند کشوری و استانی شاهد افتتاح یکی از بزرگترین طرح های دامپروری جنوب شرق کشور در منطقه زرخیز گوهرکوه بودیم.
موهبتی ادامه داد: عملیات اجرایی طرح پروار بندی ۲۴۰ هزار رأسی دام سنگین استان در خاش آغاز شد.
استاندار سیستان و بلوچستان با قدردانی از نگاه بلند نظام و همت دولتمردان برای رفع مشکلات محرومان گفت: مدیران و فرمانداران و مسئولان سخت کوش در دیگر ارگانها و نهادها با تلاش های شبانه روزی برای تحقق اهداف و آرمانهای نظام اسلامی و محقق ساختن برنامه های دولت می کوشند.