×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش سیستان پرس:علی راستگو بخشدار مرکزی به همراه حجت الاسلام و المسلمین پارسا امام جمعه شهر بنجار و شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان و بخش ، شامگاه سه شنبه ۱۹/۹/۹۸ با حضور در مسجد روستای کرباسک پاسخگوی سئوالات و درخواست‌های مردم نجیب این روستا بودند.

بخشدار مرکزی شهرستان زابل در این مراسم هدف از برگزاری میز خدمت در روستاها را شنیدن مطالبات واقعی مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان دانست و بیان داشت : افزایش رضایت‌مندی مردم ایجاد همدلی و همبستگی بیش از پیش مردم و مسئولان از اهداف برپایی میز خدمت است.

علی راستگو تصریح کرد :نباید شوراها و دهیاران از پیگیری مطالبات و امورات مردم خسته شوند و باید این فرصت خدمتگزاری را غنیمت شمارند.

وی افزود : مدیران دولتی وظیفه خود می دانند که به درددل مردم گوش دهند ، دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به ارایه خدمت بی منت به مردم و تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی دارد.

بخشدار مرکزی شهرستان زابل خاطر نشان کرد : دولت یازدهم و دوازدهم در زمینه های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با پیگیری سیاست های منطقی و کارشناسی شده، از جمله طرح انتقال آب به ۴۶ هزار هکتار از اراضی دشت سیستان ، زیر ساخت های بهداشتی درمانی ، توسعه فضاهای دانشگاهی ، گاز ، راه آهن و … اقدامات بسیار مناسبی برای رونق منطقه انجام داده است .

علی راستگو با اشاره به اهمیت حضور پرشور و شکوهمند مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت : سلامت انتخابات و رعایت اصل بی طرفی رسالت و خطوط قرمز ماست ، و از معتمدین ، بزرگان و مردم همیشه در صحنه این خطه تقاضا داریم فارغ از هر گونه قومیت گرایی با حضور گسترده خود در انتخابات ، مانع رسیدن دشمنان انقلاب اسلامی به اهداف شوم و پلیدشان شوند.