×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش سیستان پرس :حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر کیخا، امام جمعه زابل، ۱۶ شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به رعایت تقوی و ساماندهی امور زندگی، گفت: ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) فرصت مناسبی برای خودسازی و تزکیه روح است؛ ارادتمندان حضرت سیدالشهدا(ع) ضمن شرکت در مجالس عزاداری ویژه ایام محرم موجبات زدودن زنگار از قلب‌های خود را فراهم کنند.
وی ضمن اشاره به دستگیری باند فساد مالی شهرداری زابل، از برخورد قاطع دستگاه‌های امنیتی و قضایی، جهت شناسایی و دستگیری مفسدان اداری و اختلاس‌گران اقتصادی قدردانی کرد و افزود: گِل گرفتن محل اداری شورای شهر زابل توسط مردم معنا و مفهوم خاصی دارد که این امر بیانگر عملکرد ضعیف شورا و عدم رضایت شهروندان است.
حجت‌الاسلام کیخا با بیان اینکه باید در انتخاب خود هوشیار باشیم تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم، گفت: اما سخنی با خودمان، اعضای شورای شهر را چه کسی انتخاب کرده است؟ چرا در انتخابات منافع عمومی را فدای منفعت‌های شخصی و طایفه‌گرایی‌های احساسی کردیم؟
خطیب جمعه زابل از مردم صبور، رسانه‌های بصیر و جوانان مطالبه‌گر و قانون‌مدار که با اتحاد و همدلی، مطالبات مردم را به گوش مسئولان رساندند قدردانی کرد و ضمن اشاره به پیروزی‌های ورزشکاران منطقه سیستان در رشته کبدی که با کسب مدال طلای مسابقات آسیایی، برای ایران اسلامی و منطقه دارالولایه سیستان افتخارآفرینی کردند، از مدیران وزارت ورزش و جوانان خواست به استعدادهای درخشان و بالقوه این منطقه که می‌توانند موجب اعتلای پرچم ایران در سرتاسر جهان باشند توجه داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.