×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

قیمت هر عدد سیلندر گاز مایع در شهرستان زابل ،  مبلغ ۶۷۰۰۰ ریال اعلام شد.

به گزارش سیستان پرس : فرماندار شهرستان زابل شامگاه سه شنبه در جلسه پیگیری مشکلات و اتخاذتمهیدات لازم جهت ذخیره سازی گاز مایع در فصل سرما ، که با حضور مالکان شرکت های سیلندر پرکنی و ادارات مرتبط  در فرمانداری زابل برگزار شد ، اظهار داشت : قیمت هر سیلندر گاز مایع ، تحویلی درب منازل شهروندان بوسیله خودروهای توزیع کننده مبلغ ۶۷ هزار ریال (۶۷۰۰ تومان) می باشد و در صورتی که بیش از نرخ مصوب وجه دریافت شود ، تخلف محسوب شده و فرد خاطی جهت سیرمراحل قانونی به دستگاه های ذیربط معرفی خواهد شد. همچنین این خودروها باید دارای بغل نویسی درج قیمت و شرکت توزیع کننده باشند.

ناظری افزود :  شرکت های یاد شده ، سیلندرها را به قیمت ۵۸هزار و پانصد ریال به خودروهای توزیع در سطح شهر ، می فروشند و هزینه پرکردن سیلندر از سوی شهروندان در شرکت ها بصورت تک فروشی محاسبه می گردد.

فرماندار شهرستان زابل بیان کرد : شرکت های تعاونی ادارات و نهادها می توانند سیلندر را به قیمت ۵۸هزار و پانصد ریال از شرکت های سیلندر پرکنی دریافت و به کارکنان خویش با قیمت مناسب و تعاونی عرضه کنند.

هوشنگ ناظری تصریح کرد : متاسفانه جو روانی ایجاد شده باعث گردیده که مردم تصور کنند با  کمبود گاز و سوخت مواجه هستیم و  بیش از نیاز خویش اقدام به خرید و ذخیره سازی نمایند.

وی خاطر نشان کرد : موضوعات چند روز گذشته مربوط به رانندگان کامیون ها باعث شده بود ، ناوگان حمل ونقل شرکت های سیلندر پرکنی در سیستان که بالغ بر  ۳۵ دستگاه می باشند از مبادی شهرهای اصفهان و بندرعباس  با تاخیر بارگیری و به سمت سیستان حرکت کنند ، الحمدالله این مشکل مرتفع  و براساس پیگیری های صورت گرفته و اعلام شرکت های  فوق الاشاره تا پایان هفته جاری ، مثل گذشته بیش از نیاز مردم سیلندر عرضه خواهد شد.

شایان ذکر است : مردم در صورت مشاهده تخلفات کم فروشی ، گران فروشی ، احتکار و … مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ اداره صنعت معدن و تجارت ، سامانه  ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و یا شماره تماس ۳۲۲۲۵۰۹۴ تعزیرات حکومتی شهرستان زابل اعلام نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.