×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

معاونت استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با فرماندهی و تعدادی از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زابل که ظهر امروز سه شنبه ۱۵ آبان در سالن جلسات فرمانداری زابل برگزار شد، گفت: سپاه دارای یک ظرفیت عظیم و نیرویی مخلص و نهادی مقدس است و بزرگترین افتخار من هم این است که بسیجی هستم.
فرماندار شهرستان زابل با اشاره به رشادت ها و مجاهدت های بسیجیان در طول هشت سال جنگ تحمیلی، افزود: بسیج به عنوان پیش قراول دفاع از منافع ملی و نگاهبان ارزشهای انقلای اسلامی بعد از دفاع مقدس، در بخشهای مختلف، سازندگی، دفاعی، اجتماعی، فرهنگی و … به درستی وارد عمل شد.
غلامرضا گنجی، طرح موسوم به دادستان بسیجی شهید موسی نوری که با هدف کاهش آسیبهای اجتماعی و ریشه کنی اعتیاد توسط بسیج در حاشیه شهر و محلات آسیب پذیر تدوین و عملیاتی شده است را ارزشمند و قابل تقدیر دانست و بیان کرد : وقتی یک بیمار مبتلا به اعتیاد به آغوش جامعه باز می گردد ، علاوه بر بهبودی و تکریم فرد بیمار، جامعه نیز به آسودگی و آرامش میرسد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل تصریح کرد: در طرحها و برنامه های مردم محور که مردم امورات آن را به عهده می گیرند، قطعا دستیابی به اهداف مورد نظر فراتر از حد انتظار است.
غلامرضا گنجی تعامل، هم افزایی، همفکری و اجتناب از تصمیمات جزیره ای و عمل کردن را بهترین مسیر برای کاهش آسیبهای اجتماعی، مبارزه، پیشگیری و درمان اعتیاد معرفی نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.