×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، حجت الاسلام والمسلمین محمود پارسا در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر بنجار شهر پس از سفارش به رعایت تقوی و رعایت حقوق دیگران به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام، به گوشه هایی از زندگانی آن امام همام از وی به عنوان منشاء خیرات و برکات برای دوستداران اهل بیت(ع) یاد کرد و گفت: طبق فرمایش حضرت امام حسن عسکری(ع) هر کس ورع و پارسایی و گذشت و عفو و بردباری داشته باشد دوستانش زیاد و زندگی او پر برکت می‌شود. امام جمعه بنجار، در خطبه دوم، همچون هفته های قبل، در ادامه تحلیل مسائل سیاسی و مناسبتهای ملی و مذهبی، از نهم ربیع الاول، آغاز ولایت امام زمان(عج) و پناه و ملجاء مستضعفان جهان، یاد کرد، وی در ادامه به بهانه ۱۲ ربیع الاول، و آغاز هفته وحدت، از همه صاحبان مذاهب و اقشار و قومیت ها، مخصوصا، مسئولین اجرائی خواست: با حفظ و تقویت وحدت برای پیشرفت و آبادانی کشور و منطقه دارالولایه سیستان زحمت بکشند. وی در ادامه افزود: این هفته فرصت مناسبی برای رفع کدورتها و کینه ها و افزایش صمیمیتها و دوستی ها و تقویت وحدت هست.
حجت الاسلام والمسلمین محمود پارسا در ادامه به لزوم حفظ وحدت در تمامی عرصه‌ها اشاره کرد و گفت: اگر دلسوز منطقه و خواهان داشتن سیستانی آباد را هستیم، همه باید ید واحده باشیم تا مشکلات حل شود. خطیب جمعه بنجار از دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی بابت آزاد سازی گروگانها تقدیر کرد و ضمن آرزوی آزادی برای بقیه نیروها، به لزوم برخورد قاطع دستگاه قضا، و نیروهای امنیتی، معاندان و متجاوزان به حدود و ثغور مرزهای جغرافیایی کشور اسلامی ایران و همچنین، اخلال گران بازار سکه و ارز اشاره کرد و درخواست کرد: حتما باید با عوامل اصلی که ارز و سکه را بدون حساب و کتاب در اختیار چنین خائنانی قرار دادند، برخورد عبرت آموزی صورت پذیرد.
وی در ادامه به تحلیل تحولات منطقه و جهان پرداخت و گفت: وقتی امریکا از قدرت ایران حرف می‌زند، یعنی ایران را به عنوان یک قدرت می شناسد، ما جواب هر گونه تهدید و توهینی را با مقابله به مثل خواهیم داد‌.
حجت الاسلام والمسلمین محمود پارسا افزود: دشمنان ایران به این نتیجه رسیده‌اند که ایران را نمی توانند به جمهوری اسلامی ایران آسیب بزنند و قطعا ظلم ظالمان به پایان خواهد رسید و مظلومان پیروز خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.